.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرمصرف‌ترين داروها در مازندران

معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي مازندران گفت: دگزامتازون، سرم‌ها، آنتي‌بيوتيك‌ها و داروهاي تزريقي از پرمصرف‌ترين داروهاي مازندران است.

معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي مازندران در همايش دو روزه مباحث دارويي ويژه داروسازان و پزشكان عمومي، دگزامتازون، سرم‌ها، آنتي‌بيوتيك‌ها و داروهاي تزريقي را از پرمصرف‌ترين داروهاي كشور و مازندران برشمرد.
ابراهيم صالحي‌فر افزود: ارتقاي سطح علمي داروسازان و پزشكان در ارتباط با مباحث كاربردي و جديد مرتبط با دارو از اهداف همايش دو روزه مباحث دارويي ويژه داروسازان و پزشكان عمومي است.
معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي مازندران افزود: در روز اول به مباحث حرفه‌اي و اجتماعي و فعاليت‌هاي داروسازان در داروخانه‌ها براي ارتقاي سلامت بيماران رسيدگي خواهد شد و در كنار اين مباحث پنل بررسي مشكلات صنفي داروسازان با حضور مسئولان اجرايي از شوراي عالي نظام پزشكي كشور و همچنين نايب رئيس كميسيون بهداشت و درمان مجلس مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
به گزارش فارس، وي اظهار داشت: فردا نيز نشست مشترك پزشكان و داروسازان با بررسي تجويز مصرف منطقي داروها، ارتقاي دارو و نسخه پزشكان توسط اعضاي هيئت علمي ادامه خواهد داشت.
صالحي‌فر از اينكه شاخص نسخه‌نويسي وضعيت نامطلوبي دارد ابراز نگراني كرد.
وي خاطرنشان كرد: اميدواريم با برگزاري اين همايش براي بهبود وضعيت شاخص نسخه‌نويسي و ارتقاي سلامت گام برداشته شود.
اين همايش دو روزه با حضور حدود 400 نفر از پزشكان عمومي و داروساز غرب مازندران و اعضاي شوراي عالي نظام پزشكي كشور در نوشهر برگزار شده و تا فردا ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.